Kegeli harjutused toovad kiired ning püsivad tulemused.

Perifit on vaagnapõhjalihaste treener, mis laseb sul kontrollida äpis olevaid mänge ja videosid tupelihastega. Kui pingutad lihaseid lendab ekraanil olev linnuke ülesse ja lõdvestades laskub alla. Mäng on disainitud arstide poolt, et aidata naistel tugevdada vaagnapõhjalihaseid kõige õigemal moel. Perifit töötab nii hästi, et juba üle 100 arsti soovitavad seda, et võidelda põiepidamatuse ning muude nõrkadest vaagnapõhjalihastest tingitud probleemide vastu.

Hoolitse enda eest – sinu vaagnapõhjalihased on prioriteet.

Enam kui 1 bilionil naisel kogu maailmas on probleeme, mis tingitud nõrkadest vaagnapõhjalihastest. Näiteks põiepidamatus, emaka allavaje ja muud.
Vaagnapõhjalihaste treenimine tugevdab lihaseid ning eemaldab probleemid.
Kahjuks on raske treenida lihaseid, mida sa ei näe. Perifitiga on treenimine aga lihtne ning arusaadav.

  • Lihtne paigaldada ja eemaldada
  • Ühenda äpiga
  • Jälgi oma edusamme

Taasta kiiremini sünnitusjärgselt oma lihased.

Sünnituse mõju vaagnapõhjalihastele ja mida saab taastamiseks teha.

Üks kõige imelisemaid teekondi naise elus on rasedus. Üheksa kuu jooksul naise keha muutub, kõht kasvab ja süda laieneb igaveseks. Kuid kõige selle ilusa keskel on ka väljakutseid. Kasvatades oma kehas uut elu ja lapse ilmale toomine mõjub meie naiste vaagnapõhjalihastele.

Mis siis täpselt juhtub sünnitusel nende lihastega?

Kui beebi väljub sünnikanalist, siis vaagnapõhjalihased saavad venitatud, pingutust ning isegi rebestusi. See kõik võib põhjustada vaagnapõhja düsfunktsiooni ehk talitlushäireid, mis juhtub kui need lihased muutuvad nõrgaks ning ei suuda enam pingulduda, painduda ega lõdvestuda. See võib kõlada halvasti, kuid uuringud näitavad, et kahjustunud sidekude ei ole peale sünnitust sama tugev, kui varem.

Hea uudis on see, et on asju, mida saad teha, et seda parandada!

Ennetamine on tugevaim kaitse, seega tasuks treenida lihaseid juba ennem rasestumist. Lisaks peale aitab treening peale sünnitust tugevdada lihaseid ja taastada nede normaalne tugevus ning kuju, et vältida võimalikke probleeme.

Lihaste taastamine.

Peale sünnitust alustades vaagnapõhjalihaste treenimist annad sa lihastele tasapisi koormust, mida muidu ei teki. Selle läbi lihased tugevnevad ja sa saad lisada raskusastet. Oluline on mõelda, et pinguldad lihaseid suunaga ülesse. See võib alguses olla segane ja sa ei tunneta täpselt, aga järjepidev treening parandab lihaste toonust ning tundlikust. Nii nagu iga treeninguga, kui soovid tulemusi näha ja tunda, siis pea programmist kinni ning ära jäta pooleli. Lihastel tekkib sedasi lihasmälu, mis on vajalik, et need saaksid iseseisvalt toimida.
Kui oled taastanud oma lihased tasemele, mis sind rahuldab, ei tohi treeningut täielikult katkestada. Sellisel juhul nõrgenevad lihased taas. Jätka siiski aegajalt treenimisega, et hoida saavutatud tulemust.

Kas peaks treenima vaagnapõhjalihaseid peale sünnitust?

Ütleme siis nii, et kaotada ei ole midagi peale ebamugavuse ja probleemide, mida nõrgad lihased võivad tekitada. Peamised probleemid on põiepidamatus (aevastades, naerdes, hüpates, köhatades jne), probleemid tualetis käimisel, valu vaagna piirkonnas, emaka ja muude organite allavaje (lihased ei suuda neid õiges kohas hoida). Ilma vaagnapõhja taastusravi ja lihastreeninguta võivad need mõjud enamikul naistel kesta kuni aasta või rohkem.

Millal võib peale sünnitust alustada vaagnapõhjalihaste treenimist?

Ennem treeningutega alustamist on vajalik anda kehale aega paranemiseks ja taastumiseks. Mitmed uuringud näitavad, et parim aeg treenimise alustamiseks on 6 nädalat peale sünnitust. Kindlasti ei tohiks alustada treeningutega esimese kuu jooksul. Kui sa ei ole kindel, siis konsulteeri enda arstiga.
Pea meeles, et treening töötab kõige paremini, kui oled järjepidev ning teostad igat kegeli harjutust korrektselt ja püüdlikult.

Kuidas Perifit aitab?

Kuigi lihtsad kegeli harjutused on kõige tõhusamad, siis on raske olla kindel, kas teed harjutusi õigesti ning ei saa jälgida progressi. Siin saabki Perifit aidata! Perifit on loodud, et anda kohest tagasisidet tulemuste kohta ja teha treening lõbusaks. Loodud äpp põhineb mängul, mis näitab sulle tõpselt, kuidas treenida lihaseid ning pakub statistikat progressi ja tugevnemise kohta. Perifitiga ei pea sa arvama. Saad olla kindel, et teed õigeid harjutusi, õige intensiivsusega, et tugevdada vaahnapõhjalihaseid iga treeninguga.

Ära vaevle põiepidamatuse käes.

Ameerika Ühendriikides vaevleb 1/3 naistest põiepidamatuse käes (Cameron & Haraway, 2011). See võib olla ebamugav ning piinlik, kui lekib uriini kõhides, aevastades, naerdes, käies, hüpates või treeningutel. Hoolimata levimusest ei peeta seda vananemise tavapäraseks osaks vaid see näitab, et vaagnapõhjalijased ei tööta korralikult. Perifit pakub keskendunud vaagnapõhjaõpet, kasutades kegeli harjutusi koos biotagasiside tehnoloogiaga, mille tulemuseks on kiire ja märkimisväärne paranemine neile, kellel on stress-inkontinents ehk põie häired.

Miks stress-inkontinents juhtub?

Vaagnapõhjalihaste üheks peamiseks funktsiooniks, peale muude on toetada põit ja kontrollida uriini voolu. Füüsiliste tegevuste ajal nagu aevastamine või jooksmine, suureneb rõhk kõhus ja seellega seoses ka põies
Hästitoimivad vaagnapõhjalihased suudavad nende kõrgsurvetoimingute ajal refleksiivselt kokku tõmbuda ja säilitada ureetra ehk kusiti sulgurite sulgemist. Nõrgenenud lihased ei suuda siiski piisavalt tugevalt kokku tõmbuda, et hoida ureetra sulgurlihaseid. Vaagnapõhjalihaste nõrkus võib olla põhjustatud rasedusest, sünnitusest, selja- ja puusavaludest, samuti mõjutab kehahoiak või puusa operatsioon.

Kuidas ravida põieprobleeme?

Kui teil tekib mis tahes liiki põiepidamatus, arutage kõigepealt sümptomeid oma arstiga, et tagada komplikatsioonide välistamiseks põhjalik uuring. Kui olete kindlaks teinud, et teie sümptomid on tingitud nõrkadest vaagnapõhjalihastest, tuleks alustada lihastreeningut, et vältida uriini lekkimist ja parandada vaagna üldist tervist. Vaagnapõhja harjutuste lisamine igapäevasesse rutiini on esimene samm, eriti kui treenija Perifit ohutult juhib. See on kõige tõhusam vahend teie vaagnapõhjalihaste tugevdamiseks.

Millised on parimad harjutused põjeprobleemide raviks?

Vaagnapõhi koosneb nii aeglastest kui ka kiiretest lihaskiududest. Kiirelt tõmblevad lihaskiud moodustavad umbes 40% vaagnapõhjast, mis kohanevad kiiresti, et hoida rõhu suurenemisel ureetra sulgurlihast suletuna. Aeglaselt tõmblevad kiud moodustavad umbes 60% vaagnapõhjast ja toimivad kogu päeva vältel vaagnaelundite toetamisel. Kõige tõhusamad harjutused põieprobleemide korral on need, mis on suunatud lihaste kiiretele tõmblustele. Need harjutused, näiteks kegeli harjutused, keskenduvad vaagnapõhja sulgemisfunktsioonile ja hoiavad seetõttu ära kuseteede lekkeid.

Seetõttu on Perifit kegeli koolitus nii tõhus. Perifiti tehnoloogia aitab teil kegeli harjutuste sooritamisel efektiivselt värvata kiireid lihaskiude, samal ajal kui teete lõbusaid rakendusesiseseid mänge. Perifit hindab teie sooritust, annab iga harjutuse lõpetamisel tagasisidet ja jälgib üldist edasiminekut vaagnapõhja tugevdamise eesmärkide suunas.

Tõsta intiimset heaolu.

Miks on intiimne heaolu tervisele oluline?

Tunded ja meeleolud, mis tekivad teistega suhtlemisel, võivad meid positiivselt mõjutada. Seega on meie heaolu eranditult seotud meie loodud sidemetega. 40-aastane järeluuring on näidanud, et intiimsus on meie üldise tervise võtmetegur. Intiimne heaolu viitab kahe inimese vahelisele läheduse kvaliteedile, üldise elukvaliteedi suhtes. On erinevat liiki lähedust, füüsiline lähedus on seksi, mis pakub nii naudingut kui rahuldust. Seksuaaltervist on pikka aega peetud tervise põhikomponendiks. Tervislik seksuaalelu on kasulik, kuna kasvab üldine eluga rahulolutunne ja suhted partneriga muutub paremaks. Arvestades, kui tähtis on seks inimese heaolule, on oluline keha selleks ette valmistada.

Kuidas on intiimne heaolu sotud vaagnapõhjalihastega?

Vaagnapõhjalihased istuvad vaagna kõige madalamas osas ja kulgevad ees asuvast häbemeluust kuni tagumiste sabaluudeni. Need lihased pakuvad tuge sünnitusel ning seksil, mis viivad orgasmideni. Naiste orgasmi ajal toimuvad vaagnapõhjalihaste kokkutõmbed. Seega sõltub rahuldust pakkuv seks treenitud vaagnapõhjalihastest, mis on võimelised korralikult toimima.

Osta oma Perifit siit.